الهه - ۴

خواهر کوچکم از من پرسید  

پنج وارونه چه معنا دارد

من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرت زده گفت

روی دیوار و درختان دیدم

باز هم خندیدم

گفت دیروز خودم دیدم پسر همسایه

پنج وارونه به مینو میداد

آنقَدَر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم

بعدها وقتی غم

سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان می فهمی

 پنج وارونه چه معنا دارد 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.andishenovin.ir/forum/index.php

سلام
امیدوارم که خوب باشید
وب نوشته های خوب و زیبایی دارید . امیدوارم که در زندگی حقیقی همانند زندگی مجازی خوب و موفق عمل کنید ...
راستش برای دعوت شما هم اومدم .. شما می تونید یکی از اعضای خانواده بزرگ اندیشه نوین باشید . یه انجمن که می تونید در اون اطلاعات خودتون رو در اختیار دیگران قرار بدید و از اطلاعات دیگران هم استفاده کنید .... می تونید با فعالیت حتی در آینده نزدیک یکی از مدیران وب سایت هم باشید . پس من منتظر حضور شما هستم ... منتظرما ...

من aseman مدیر کل وب سایت هستم ...
www.andishenovin.ir/forum/index.php

بی تا شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://the-one.blogfa.com

سلام خانومی خوبی
سعید کجاس چن وقته پیداش نیس حالش خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد